Vad är rimligt???



Nu undrar jag om det är rimligt att ta med sig sisådär 7 par skor...o 5 olika sorters parfymer o bla bla bla. Eller är det jag som bara är helt väck??
Men jag tänker alltid ifall att...! Snark..blir trött av att packa. tar bort o tar bort,saker efter saker..men ändå likt förbannat är den så tung att den inte går o rubba. O sen ska man väl kanske köpa nått där nere oxå. Hur ska det då få plats? Eller plats finns det. Men den väger juh bly. Wierd!!!

Nä, nu ska jag ta o dra mig tills sängs. Ska se om jag lyckas o somna. Ska upp kl.4 imorrn bitti. Ska packa klart då. Får inte gjort nått mer här o nu...
Natti...o ja, jag ska ha det sååååå JÄVLA bra!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0