TRAGISKT!!!

Näh, nu börjar jag undra vad det är för fel. Vaken kl.5 idag med..o PIGG!! Sov människa..
Iofs..en teori är att kroppen kanske försöker vänja sig tills på fredags då jag ska vara på flygplatsen kl.5. Kanske??? Kan kroppen vara så smart??? Eller är jag bara jävligt dum i huvudet o inte kan sova helt enkelt..

Ska nog bli en trend att ta ett kort ut genom förnster varje morgon kl.5...plus på mig själv. Va ska man göra när man inte kan sova??

Näh..nu ska jag ta o kolla på en film eller nått. Finns ju inget på tv för oss tragiska människor...

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Fler som inte kan sova :/



tror du andar och dylikt?

Läs mitt senaste inlägg.



Mvh

Söderlund

2008-08-05 @ 05:28:53
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0