Snart är det farväl...

Jaha..nu är det bara 1 dag kvar tills jag åker. :) Tiden har gått fort. O tyvärr kommer den gå lika fort när man är där bora. SUCK!!! Varför kan man bara inte stanna upp för ett litet tag, för att sen köra på som vanligt?
Ett önsketänkade säkert många har..likaså tvärtom. Tiden ska springa iväg för att man ska komma över nått jobbigt eller för att man längtar tills det ska hända nått speciellt. Ska nog ta o uppfinna en tidsmaskin!! Ja...nån som är med???

Idag har jag haft panik. Ren PANIK!!! Fick in nått i ögat när jag stod i sminkade mig. O det ville inte försvinna. Stod o tog bort allt smink...tog o peta sönder ögat för att ta ut allt jag kunde hitta. Men nääää, det var kvar. Nått som hade gömt sig!! Sköljde ögat...men nää, INTE!!!
Fick springa ner till apoteket halvt blind o med ett öga som var rött som jultomten o fråga efter nått som kunde hjälpa mig. Fick nått annat vatten man skulle skölja med. Och det hjälpte juh inte heller...Fick gå o lägga mig!!! Sov en liten stund, o vips så var det borta. Trodde ja...men icke! Det sitter fortfarande nått o skaver i ögat...Men har blivit van vid denna envetna sak nu, så jag orkar inte bry mig. Kan juh hoppas att den är borta tills imorrn. Orka!!

Jaha..borde väl egentligen gå o lägga mig nu, så jag vaknar tidigt imorrn...så jag kan gå o lägga mig tidigt imorrn för att jag ska upp JÄTTETIDIGT på fredag. Men är inte trött.. :(

Näää...ska nog ta o försöka skriva en lista på vad jag ska ha med mig. Brukar alltid sluta med att jag river dom iaf..men man kan juh försöka en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0