Nystart!!!!

Yes! Nu står jag på ruta ett o har möjlighet att få en helt ny start!!! Känns otroligt uppiggande..
En lista på vad min nya start innebär:
1. Börja plugga
2. Påbörja mitt körkort.
3. Börja träna. IGEN! Nu Fan Esra gäller det...
4. Sluta dricka alkohol i stora mängder. (Kan tyvärr inte lova mer än så)
5. SLUTA TRÄFFA MASSA RÖVSLICKARE!!! Dom är numera ute ur mitt liv...

Jaa..kan säkert göra listan längre...men det orkar jag inte. Ingen ide att sätta upp massa mål som jag ändå inte kan uppnå. Men detta ska nog kunna gå!! Yes...jag är taggad!!!! :)

Trots denna positiva inställning kan jag inte sluta o sakna Barca o Sonia!! Hade väldigt roligt där borta med henne..

Miss U!!!
               

Men men...back to reality!! Right??

Sitter o väntar på min väska som jag aldrig fick igår på flygplatsen. Dom hade visst glömt den!! IDIOTER!! Men min stackars "lilla" väska skulle komma med 22-flyget. Så vi får hoppas att den är med! Annars blir jag inte rolig...
Har allt där i...smink, parfym..kläder. O GRODAN!! Han måste hem...

Nä, tar väl ett bad medans jag väntar...kommer juh ändå o dröja innan taxin är här med väskan isf.

Kommentarer
Postat av: CAMILLA ERICSSON

slappe BERTIL inte bloggat på en vecka nu :S:S:S

2008-08-27 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0