Jaha..SUCK!

Jaha...nu var man tillbax i stan igen. Plikten kallar! Eller snarare Ikea..ska jobba hela helgen o det känns juh sådär lockande om man tänker på veckan man har haft. Har haft det underbart!!!! Legat ute på gräsmatten i solskenet..badat..ätit o druckit massa gott!! Kan det bli bättre???? :)


Aja...nu är jag åter hemma igen. Saknade iofs min lilla misse. O han saknade uppenbarligen mig oxå. Fick ett varmt välkomnade när jag steg innanför dörren. .när jag väl kom in vill säga. Jag mitt Moshuvud glömde mina nycklar på landet. Ibland är det tur att Storebröder finns. :) Tack!!!

JAHA...ska ta o tvätta upp mina ikeakläder nu o bara hoppas på att dom torkar tills imorrn. Hade visst glömt en banan i väskan sen sist...tyspiskt mig!! Moshuvud va det va?? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0