Fredagsnöje...

Tvätta är ett otroligt stimulerande fredagsnöje!!! Eller kanske inte..SUCK!!!
Tänkte att det var ett smart drag att sätta upp en sen tvättid på fredagskvällen för att jag ska jobba hela helgen. Men usch va deprimerande det känns!!!
Vart tog Livet vägen lixom??? HAHA...deppigt värre!!

Äsch..får helt enkelt tänka positivt. Snart fyller jag år!! O snart är ska det firas. Kommer bli kul!!! :)

Men innan dess är det Viktorias födelsedagskalas, sen är det Personalfest på Rondo, Läger med den nya klassen...Så lite har jag att se fram emot.... :) Ett litet ljus i den nu mörka augustikvällen.
Det börjar verkligen bli höst!!!


Nää..ska lägga mig o läsa lite o vänta på att tvätten ska bli klar.


Kommentarer
Postat av: Milli

Tvätta.....d e ju d kuligaste man kan göra!!!O på en fredakväll!!Jippie!!..Fråga mej.Förste tvättare.

Små tips för att pigga upp tvättandet:

1.Ta på höga klackar.

2.Sportflaska m kul(m el utan alkohol)dryck i.

3.Uppiggande musik i lurar.

4.Bärbar dvd m BRA film, ställs på träbänk, sitt på stoooor fluffig IKEA-kudde framför.

Vips va kul du har!!!!

Kramar!!!!

2008-08-31 @ 10:17:44
Postat av: Milli

PSSt!!!

Du kan oxå bjuda in en gäst, "special night in a very hot place...."

2008-08-31 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0