Det går trögt...

Usch...får skämmas! Har ju inte bloggat på en vecka nu.. Förlåt till er som bryr er!! :)

Har juh börjat skolan o det är verkligen hur kul som helst!!!! Är helnöjd med mitt val..
Kommer läsa Allmäna linjen med College inriktning. Det är en högskoleförberedande kurs..Så när jag är klar kommer jag vara READY 2 FIGHT!!!!! Med tjuvar förhoppningsvis  :)
Har varit o handlat massa skolsaker...Är ju jättekul att plugga igen juh!!!
Kan jag rekomendera starkt!!!!!
Får väl se om jag är lika övertygad om några månader...men jag ska ge 100 %!!!!


Sitter o lyssnar på massa gamla låtar av Lenny Kravitz. Hade glömt bra hur bra han är!!

Igår råkade jag ut för en riktigt äckelpäckel grej!
Blev attackerad av en kissande fullegubbe. Han kom gående emot mig med snoppen hängande rakt ut o gick o kissade, o han hade ett äckligt litet flin på läpparna. UÄCK!!! Lyckas alltid råka ut för sånt. Denna värld är fylld av snuskhummrar som gillar o lufta sina könsdelar lite hursomhelst.
Råkade ut för samma sak i Milano för ett par år sen. Verkar vara nått med mig som gör att dom känner ett behov att kissa på mig. Vad det kan vara vet jag inte...ser juh inte direkt ut som en lycktstolpe. Aja..får väl fråga nästa gång!

JAHA..får se när jag lyckas somna inatt då. Skulle lägga mig o "vila" lite förut när jag kom hem vid 4-tiden. Men lyckades toltalDECKA!! Vaknade klockan halv.8...o var tydligen eftersökt. Av Camilla!!! Det räcker lixom inte ringa en gång o vänta på att jag sen ska ringa upp när jag ser det..Nej, hon ringer sisådär 1000 ggr innan hon ger upp! :) TERROR på Landabergen!!



Nää..nu ska jag titta på riskförlossningar på Tv4Fakta...Spännande!!! :)


 
                                                   

Jag o världens BÄSTA Esra!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0