BARCELONA!!!!

Yes..antligen kommer jag in pa sidan!! :)

Har forsokt skriva lite harifran, men har inte lyckats komma in pa sidan. Men nu saaa...
Landade i Barcelona for exakt en vecka sen. O har haft fullt upp kan jag saga!!!! Fan va kul jag har det...
For er som inte vet, sa ar jag o halsar pa tva vanner fran nar jag bodde i Milano. Har alltsa inte sett dom pa over 3 ar!!!!
Det var ett kart aterseende... :)

I fredags nar jag kom hade jag problem att ta mig ifran flygplatsen. Hade ingen adress som jag kunde aka till, o min mobil strejkade. PANIK!! Aja...tillslut hittade jag en svensk tjej som var lika borttappad som jag. Vi tog en taxi tillsammans o jag fick lana hennes mobil for att fa tag pa Diana. Vilket jag tillslut lyckades med. PUH!! :)

Pa kvallen kom hennes vanner over o vi hade middag, o gick sedan vidare till ett disco/karaokebar..Sjukt kul!! Fast allt var ju spanska vilket jag inte ar nan storre hojdare pa. Men jag forsokte sa gott jag kunde. Latt dock skit kan jag tanka mig!!! Det bjuder jag pa!!!! :)

Pa lordagen kom Sonia tillbax ifran hennes semester o jag flyttade in hos henne...
Pa kvallen aka jag, Sonia o hennes vanner ivag till ett stalle utanfor Barcelona for att ta nagra drinkar. Darifran vidare till ett STORT disco dar vi stannade tills stangning.
Den natten,(eller morgon kanske man ska kalla det)...kom vi i sang kl.9....!!! Dagen darpa var vi inte sa pigga, vi steg val upp kl.4...
Pa kvallen motte vi upp Diana o gick for att kolla pa en stor fontan som har musik/ljusspel...Kommer lagga upp bilder pa det sen. Sjukt fint!!!!

Orkar inte skriva allt som jag gjort nu...men det har hant massa, o jag har sett en massa...o jag har det heeeelt underbart!! Har funderat pa att aldrig komma hem igen...haha!!! :) Naaa...men tanken har slagit mig. Ar val lite som en fagel som garna flyger o far hit o dit...

Just nu ar jag hos Diana o vantar pa att hon ska stada klart, for att sedan ga till Sonia igen...Ikvall bli det middag dar, o sedan ska vi ga ut. Har ar det idag festa..Alla ar lediga, o dom firar ute pa gatorna hela helgen. Kommer nog bli riktigt kul!! Kommer ta massa kort pa det.. :)
Tur att jag kopte ett minne har...for jag har blivit en riktigt Japan!!!

Naaa...nu ar hon visst klar!!! ADIOS!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0